TYC SPORTS VERANO 2015
TYC SPORTS SUMMER 2015

Packaging gráfico del programa TyC Sports Verano 2015. Durante enero los programas del canal se mudan a Mar del Plata bajo una identidad visual común. Estética de identificación veraniega bajo la particular mirada conceptual de TyC Sports: La copa de verano, el micro-estadio, el botín floreado, el lobo marino futbolero, y hasta Bielsa con su heladerita.

Graphic packaging for the program TyC Sports Summer 2015. During January, all the programs move to Mar del Plata under a common aesthetics. A summery visual identity under the particular conceptual approach of TyC Sports: The Summer Cup, the "micro-stadium" ("Micro" is also a common slang for bus in argentina), the flowered boot, the footballing sea lion (icon of Mar del Plata city) and even Bielsa and his beach fridge.


CRÉDITOS / CREDITS:
Jefe de promociones y CAE / Chief of Promotions and CAE: Gonzalo Gómez Berard.
Supervisor CAE / CAE Supervisor: Javier Gori.
Equipo Creativo CAE / CAE Creative Team: Sandra Pelligró, Martín Ferdkin, Leandro Fernández y Javier Gori.
Gráfica de pantalla / On air screen graphics: Sandra Pelligró.
Diseño, patterns, animación y composición 2D y 3D / Design, patterns, 2D/3D animation & compositing: Martín Ferdkin.